“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Adakah anda masih tercari-cari produk HALAL keluaran umat Islam di pasaran? Ingin menambah pendapatan dengan menyertai perniagaan rangkaian produk HALAL secara online?

Peluang Bisnes Produk Halal HPA Bersama Team HPA4MUSLIM . Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi Pengguna Setia Produk HPA. Mari Bersama Kami.


PERJALALAN MENCARI YANG HALAL

Assalamualaikum...TESTIMONI ini adalah bagi puteri sulung kami sendiri. Puteri sulung kami lahir pada September 2004. Masalah yang dihadapi adalah keadaan kesihatannya yang kerap sembelit@sukar membuang air besar. Kasihan melihat gelagatnya yang begitu perit apabila menghadapi sembelit. 2-3 pakar kanak-kanak telah ditemui. Sembuh 2-3 hari selepas itu jadi kembali. Kadangkala terpaksa menggunakan tiub air sabun yg dibeli di farmasi. Alhamdulillah dalam tahun 2006 ketika suami bertugas di Kuala Lumpur, sahabat suami memberikan petua supaya mencuba KOPI RADIX untuk anak saya. Ketika membeli keperluan di Gombak, ternampak cawangan HPA di pekan Sri Gombak..Lantas kamipun membeli KOPI RADIX di sana..Alhamdulillah anak kami yg berusia 2 tahun ketika itu dan SEHINGGA KE HARI ini tidak lagi mengalami masalah sembelit...dan amalan ini masih kami teruskan untuk anak ke 2, ke 3 dan bahkan juga Insya Allah bagi anak2 kami seterusnya..Dari situ lah kami memberanikan diri untuk meneroka khazanah herba HPA..
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

welcome