“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Adakah anda masih tercari-cari produk HALAL keluaran umat Islam di pasaran? Ingin menambah pendapatan dengan menyertai perniagaan rangkaian produk HALAL secara online?

Peluang Bisnes Produk Halal HPA Bersama Team HPA4MUSLIM . Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi Pengguna Setia Produk HPA. Mari Bersama Kami.


PERJALALAN MENCARI YANG HALAL
JOM BACA BUKU...Satu buku yang cukup baik untuk mereka yang cintakan saudara seISLAM diseluruh dunia. Catatan oleh penulis yg merupakan aktivis kemanusiaan menggambarkan penderitaan umat Islam d Bumi Palestin , Acheh..juga bagaimana sikap & amalan mereka di sana yang membolehkan mereka di pilih oleh Allah untuk berpeluang syahid..kehebatan muslimat mereka, kanak kanak mereka..tentera pemuda mereka..menteri mereka yang nyata sungguh jauh beza amalan kita dan mereka.Dapatkan segera buku ini dipasaran. Penulis banyak menceritakan pengalamannya ketika menjalankan misi kemanusiaan di Palestin dan Acheh. Bagaimana sukarnya kehidupan rakyat Palestin dihimpit oleh tekanan bukan saja dari israel..bahkan dari saudara yg mengaku seIslam dengan mereka. Jiran mereka sendiri menikam mereka..amat perit...umpama meratah daging saudara seIslam di bumi suci itu. Baru baca hingga m/s 150 pun telah cukup menggambarkan penderitaan umat Islam di dunia yg tertindas..Ayuh jgn biarkan wang ringgit kita sampai ke penjenayah ini..Bersamalah kita meneruskan BOIKOT ke atas produk2 yahudi laknatullah. Jom bersama HPA..tunggu apa lg..anda rasa yakin wang anda sampai ke Palestine membantu saudara anda dengan membeli produk mereka???NECAYA TIDAK!!!!sebaliknya anda hanya membantu mereka meratah saudara seISLAM kita...so dapatkan buku ini segera!! ingin bantuan jika sukar mendapatkannya..hubungi saya..InsyaAllah.
0 Responses

Post a Comment

welcome