“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Adakah anda masih tercari-cari produk HALAL keluaran umat Islam di pasaran? Ingin menambah pendapatan dengan menyertai perniagaan rangkaian produk HALAL secara online?

Peluang Bisnes Produk Halal HPA Bersama Team HPA4MUSLIM . Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi Pengguna Setia Produk HPA. Mari Bersama Kami.


PERJALALAN MENCARI YANG HALAL

Lagi penemuan kilang mihun berhampiran kandang babi...yang peliknya kebanyakkan pekerja melayu yang berada disana seolah-olah tidak menghiraukan persoalan kesucian produk yang mungkin dibeli oleh saudara seISLAM...hilangnya kasih sayang kepada saudara semuslim..apakah tergamak mereka melihat saudara seISLAM mereka diperlakukan sedemikian?? Mungkinkah merreka bimbang kehilangan sumber pendapatan??? apakah pendapatan itu lebih besar nilainya dibandingkan melihat saudara seISLAM menjamah makanan yang diragui halalnya...Hilangnya sensitiviti umat Islam di dalam ISU ini samalah sebagaimana hilangnya sensitiviti umat Islam ke atas nasib saudara seISLAM di Palestin...mereka sanggup mengguna, makan, menjamah dan membantu menjadi ejen mempromosikan produk yang secara terangan menyokong kepada penindasan saudara kita di bumi Palestin..seolah-olah kita bisa mati jika meninggalkan produk-produk ini. Selagi mana sikap ini masih ada dalam jiwa umat yang mengaku sebagai Islam, maka bermaharajalelalah golongan-golongan ini..
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

welcome