“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Adakah anda masih tercari-cari produk HALAL keluaran umat Islam di pasaran? Ingin menambah pendapatan dengan menyertai perniagaan rangkaian produk HALAL secara online?

Peluang Bisnes Produk Halal HPA Bersama Team HPA4MUSLIM . Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi Pengguna Setia Produk HPA. Mari Bersama Kami.


PERJALALAN MENCARI YANG HALAL
Jerat TAUKE MLM??

Harian Metro 14/7/2010 : Penyampai Berita TV3 tertipu dengan MLM?? Mengapa masih terjadi sebegini..harapan menggunung tinggi untuk mencapai kejayaan dan kekayaan dalam perniagaan MLM selalu mengundang kerugian...mereka sanggup melabur RM 30,000 semata2 bg mencapai kejayaan..TAHUKAH mereka bahawa mereka juga mampu mencipta kejayaan dengan modal hanya RM 30.00 sekiranya mereka menyertai HPA kita...kita tidak mungkin lansung menipu sebesar kerugian mereka itu..BERGANDA_GANDA JUMLAHNYA...halal lagi...suci lagi.. mungkin juga salah kita kerana gagal mempromosikan dengan sebaik mungkin kepada mereka perniagaan HALAL kita ini..namun itulah manusia, mudah melihat kuman di seberang laut, gagal melihat gajah didepan mata....peluang yang ada sebesar perniagaan HPA ini juga belum mampu dilihat oleh pandangan mata biasa...kerana peluang yang diberikan oleh HPA memerlukan manusia meroboh tembok nafsu materialistik semata2...
0 Responses

Post a Comment

welcome