“Mencari Yang Halal Itu Fardhu Bagi Setiap Muslim”

Adakah anda masih tercari-cari produk HALAL keluaran umat Islam di pasaran? Ingin menambah pendapatan dengan menyertai perniagaan rangkaian produk HALAL secara online?

Peluang Bisnes Produk Halal HPA Bersama Team HPA4MUSLIM . Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi Pengguna Setia Produk HPA. Mari Bersama Kami.


PERJALALAN MENCARI YANG HALAL
Syukur alhamdulillah, kini Cecair Fresia sudah mampu dikeluarkan 1,000 botol sehari. Tidak lama lagi semua cawangan HPA akan dibekalkan stok dan kegelisahan ahli tentang sabun cuci kain akan terjawab. Namun bagitu kapasiti boleh dipertingkatkan lagi dari masa ke semasa.


Isu kekurangan ayam juga kini semakin hampir dapat diselesaikan dengan pengeluaran semasa yang tinggi. HPA F dijual akan mencukupi di semua cawangan sebelum berakhirnya bulan Mei ini. InsyaAllah.

Kita akan mengadakan majlis perasmian kilang makanan ayam tidak lama lagi dan kini hampir 100% makanan ayam akan dapat dikeluarkan dari kilang kita sendiri. Terima kasih pada semua yang memberikan sokongan pada HPA pada setiap saat. Pada bulan Jun nanti, InsyaAllah kita juga akan mempunyai tempat penyembelihan yang canggih dan mampu membuat sembelihan 25,000 ekor satu shift. Ini akan menjadi contoh peniagaan ayam secara bersepadu dengan moto baru " Dari kita untuk kita".

Ahli dicadangkan membuat lawatan ketempat-tempat yang disebutkan diatas.

Terima kasih.
dipetik dari laman web PU HPA
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

welcome